Художник Ловрант Бокотей
Родився 2 квітня 1943 року с.Брід Іршавський район Закарпатська область.
В 1970 році закінчив Львівський інститут декоративно-прикладного мистецтва.
Трансавангард у Ловранта — це трансгресія стилю, тобто граничне переступання, екстрерумний прорив культурних норм і стандарті.
Одним із яскравих представників «трансавангарду» на Закарпатті є Ловрант Бокотей, який долаючи й одночасно розвиваючи традиції “історичного авангарду” початку ХХ століття, створює синтез художніх епох і стилів — так званий “мультикультуралізм”. Бокотей органічно поєднує класичні, модерні й постмодерні прийоми творчості – міметичні, експресивні, синергетичні, симуляційні. Виникає “асамбляж” методів художньої творчості, він намагаеться показати нікчемність і величність життя. Відбувається спроба синтезувати в процесі творчості різні починання, створюючи новий погляд на предмет – об’ємний, повний, емоційно насичений.

Трансавангард у Ловранта — це трансгресія стилю, тобто граничне переступання, екстрерумний прорив культурних норм і стандарті.
На рубежі ХХ–ХХІ ст. людство зустрілося з проблемами, від вирішення яких залежить доля цивілізації. Ці проблеми прийнято називати глобальними – загальними, поширеними на всю планету. З цього приводу Ловрант не раз замислювався що весь світ єдиний, формується тенденція — космізації, тобто розуміння загальної (космічної) єдності людини і навколишнього природного середовища. Характерні риси при взаємопроникненні й трансформації культур — дух демократії та громадянського суспільства, динамізм, орієнтація на новизну, ствердження гідності й поваги до людської особистості, ідеали волі, рівності, толерантності.

Кінцева мета творчості Ловранта формується під знаком безкінечної реальності чи реальної нескінченності. Словом, Ловрант бачить мистецтво одночасно безмежно різноманітним за формою і єдиним у своєму людському змісті, створив точку огляду на 360 градусів. По суті, світ його творів є двоїстим, у ньому співіснують уявний світ і «справжне» життя, причому перший виявляється більш реальним ніж другий. Навіть творче «Я» в художній подачі є нікчемним, випадковим і примарним поряд з автономним механізмом самої творчості.
Роботи художника знаходяться в приватних колекціях та музеях багатьох країн світу (Німеччина, Угорщина, Америка, Туреччина, Румунія, Норвегія, Україна, Канада, Англія, Єгипет, Росія)
Пленери: Угорщина, Україна, Росія